Kehittämiskumppanuus mahdollistaa sen, että TAMKin ja organisaatiosi välille syntyy syvällinen ja vakiintunut yhteistyö. TAMKin monialainen osaaminen on hyvä lähtökohta organisaatiosi kehittämiselle.

Pitkäjänteinen kumppanuusohjelma: Kehittämisen painopistealueet määritellään asiakaslähtöisesti ja kirjataan kumppanuusohjelmaan. Kumppanuusohjelman toteutusta arvioidaan ja päivitetään säännöllisin väliajoin.

Kumppanuus on

  • asiakaslähtöinen
  • systemaattinen
  • kustannustehokas
  • joustava ja vuorovaikutteinen

Kuinka kumppaniksi?

Jos olet kiinnostunut kumppanuudesta, etenemme näin:

  • Käydään alustava neuvottelu yrityksen kehittämistarpeista
  • Laaditaan asiakaslähtöinen kehittämisohjelma
  • Vahvistetaan kumppanuus kirjallisella sopimuksella

Esimerkkejä toteutuksista

  • Henkilöstön osaamisen kehittäminen
  • Uudenlaisten tiimiorganisaatiomallien rakentaminen
  • Palveluiden ja palveluprosessien kehittäminen  
  • Toimintamallit ja uudet tilaratkaisut
  • Laatuprosessit, laadun mittaaminen ja seuranta
  • Asiakaspalvelu, myynti ja markkinointi
  • Digitaalisuus, viestintä ja pelilliset ratkaisut

Kehittäminen rakentuu aina aidosta asiakastarpeesta. Missä sinun organisaatiosi haluaa kehittyä – tunnustele TAMK EDUn monipuolisia yhteistyön mahdollisuuksia!

Liity joukkoon

TAMKilla on kymmeniä kehittämiskumppaneita eri aloilta. Ryhdy sinäkin kumppaniksi!

Ota yhteyttä