Takaisin

Kohti tuloksellista asiakaskokemusta

Kohti tuloksellista asiakaskokemusta

esim. 3 pv

Toteutusaika: sopimuksen mukaan

Pyydä tarjous €

Täydennyskoulutus


Kohderyhmä

Koulutus soveltuu kaikille asiakaskokemuksen- ja palveluiden kehitystyössä mukana oleville henkilöille. 

Tavoite

Osallistujat aloittavat jo koulutuksen aikana jonkun toimintonsa kehittämisen ja koulutuksen, jonka jälkeen he osaavat mm.:
  • kehittää itsenäisesti omaa palvelutoimintoansa ja sen palvelukonsepteja soveltamalla mm. palvelumuotoilun periaatteita
  • tunnistaaa asiakkaidensa sisäisten palveluiden tarpeita ja toiveita
  • tunnistaa oman toimintansa ja palvelutoimintonsa kehittämistarpeita tuloksellisen asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi

Sisältö

Koulutuksen sisältö räätälöidään täysin yrityksen tarpeiden mukaan. Sen keskeisiä teemoja voivat olla esimerkiksi: 

  • asiakaskokemuksen johtaminen ja mittaaminen
  • palvelumuotoilun periaatteet
  • toimintakulttuuri
  • palvelun laatu ja palveluympäristöt
  • asiakaspalveluviestintä

Maksuehto

Maksuehto laskuille on 21 pv netto laskun päiväyksestä.

Lisätiedot

Tarjouspyynnöt yrityskohtaisesta räätälöinnistä:
TAMK EDU
Veikko Törrönen, myyntipäällikkö
puh. 040 660 5564
veikko.torronen@tamk.fi

TAMK EDU
Täydennyskoulutus ja palvelut
p. 03 245 2444
TAMKEDU@tamk.fi

Päivitetty 09.03.2018

Back to the list of courses